www.ma7bobaty.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

نكت جاااااااااااااااااااااامدة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
همسات القمر
عضو جديد
همسات القمر

نكت جاااااااااااااااااااااامدة 8vuutv

نكت جاااااااااااااااااااااامدة Empty
مُساهمةموضوع: نكت جاااااااااااااااااااااامدة   نكت جاااااااااااااااااااااامدة I_icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2010 4:47 am

+جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش
مرة استاد سأل طالب في اي فصل يسقط المطر فال له في الفصل اللى مالهوش سقف
+عملوا مسابقة لتعجيز الكمبيوتر كل ما حد يسأله سؤال يجاوب عليه فى اقل من دقيقة جه واحد بلدياتنا حط ورقة فيها السؤال بتاعه الكمبيوتر اتحرق وطلع دخان قالوا له : سؤالك كان ايه بلدياتنا : جلت له ابو جردان جبل ما يخلف جردان كان اسمه ايه؟

+قمة الهدوء انك تسمع شريط فاضى وقمة الرخامة انك تقلب +مره واحد بلدياتنادخل حمام افرنجي اخد معاه مترجم
الشريط وقمة التناحة انك تعيد حتة عجبتك
+مره واحد بلدياتنادخل حمام افرنجي اخد معاه مترجم+المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة... الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج .... الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي... الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟ >المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي.... الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إيه
المصدر :
MEROoOoO
Admin
MEROoOoO

مُساهمةموضوع: رد: نكت جاااااااااااااااااااااامدة   نكت جاااااااااااااااااااااامدة I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 26, 2010 9:30 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله بجد جامدين فعلا تسلم ايديك
https://ma7bobaty.yoo7.com
همسات القمر
عضو جديد
همسات القمر

مُساهمةموضوع: رد: نكت جاااااااااااااااااااااامدة   نكت جاااااااااااااااااااااامدة I_icon_minitimeالخميس يناير 28, 2010 9:21 am

الله يسلمك ياقمر cheers cheers
SOMA
عضو جديد
SOMA

مُساهمةموضوع: رد: نكت جاااااااااااااااااااااامدة   نكت جاااااااااااااااااااااامدة I_icon_minitimeالسبت يناير 30, 2010 12:51 pm

جامدين والله تسلم ايديك lol!
همسات القمر
عضو جديد
همسات القمر

مُساهمةموضوع: رد: نكت جاااااااااااااااااااااامدة   نكت جاااااااااااااااااااااامدة I_icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 10:07 am

شكرا الله يسلمك I love you

نكت جاااااااااااااااااااااامدة
صفحة 1 من اصل 1